četvrtak, 05.03.2015.

Što se događa..!? :S

*Jedan od razloga zbog čega sam odlučila započeti pisati je da dođem u doticaj sa globalnim ljudskim mišljenjima.

-Ono što me brine je društvo u kojem živim i u kojem bi danas/sutra kada dođe vrijeme za to trebala odgajati najveće blago, svoju djecu.
Najbolje da započnem direktno i bez uljepšavanja....

-Sita sam jeftinih žena i samo prozvanih muškaraca sa dozom muških hormona preko svih granica normale.
Ako živimo u katoličkoj državi, od kada je više ženstvo (poligamija) postala sastavni dio našega života. nono
Žena je danas silueta koja ima određen dozvoljen način odijevanja da bih bila primijećena..što kraća haljina/majica..koja željno očekuje već prije spomenute muškarce da dođu i ubace kovanicu kako bi ona "plesala"kako njemu odgovara.
Što se to dogodilo da se ne cijenimo više niti najmanje..dali sami sebe, ili međusobno jedni druge.
-Da se razumijemo sita sam i samo prozvanih muškaraca koji više ženskog hormona posjeduju nego tri prosječne žene zajedno, pa se jadni bockaju u guzu, jer kad već ne možeš bit muškarac bolje budi balon pun vode sa obrisima onoga što bi kao trebao biti, čisto da se uklopiš... bang

-Gadi mi se također "logika" koju 90% ljudi živi i odobrava..moraš popuniti određenu kvotu promijenjenih partnera da bih se mogao smiriti sa jednom osobom..lud..ljudi kako ne razumijete da se trošite na krive ljude i da se kao gumica na olovci gubite iz dana u dan..barem smanjuje ono što ćete imati za ponuditi jednoga dana nekome za kim ćete biti ludi...kontraefekt koji bi vas mogao zadesiti je upravo to da ćete se gaditi toj osobi koliko ste potrošeni. no
-Prestanite davati "stručne termine" za nešto što ima već odavno naziv. Taj naziv glasi"najstariji zanat na svijetu"..ili ti obično prosto rečeno kurve!! namcor

-Gdje je nestala jednostavnost i čistoća ljubavi..istina i povjerenje..trud i empatija..jesmo toliko zastranili da smo to iskorijenili..cry

-Zamisli ti lude situacije....sretnemo se vani, još zamisli ludosti po danu i upoznamo se..ne,ne ne tražiš me Facebook već mi pružiš ruku i popričamo..nakon toga razmijenimo broj mobitela ili se jednostavno dogovorimo na licu mjesta za kavu i vidimo gdje će nas to odvesti.
Kakav jebeni Facebook i više mjesečno dopisivanje i laganje o svemu prije nego se vidimo..kakvo jebeno uhođenje tko sam,što sam,što sam objavila i s kim se družim, ili u ženskom slučaju kakav auto vozim i kakvo mi je imovinsko stanje. headbang
-Sve je tako jednostavno no i to smo uspjeli uništiti..jedna jednostavna riječ će ti objasniti sve..ISTINA..ništa drugo ti nije potrebno za graditi zavidno pozitivne među ljudske odnose. Tako su nam živjeli bake i djedovi i generacije puno prije njih..dali ste čuli za rastave tada..dali ste čuli za borbe za skrbništvo..NE čuli ste za ljude koji su proveli cjeli život skupa i nikada se nisu požalili. Znate zašto.."živjeli su u vremenu ISTINE i u vremenu kada stvari koje se pokvare ne bacaju i ne kupuju odmah nove, već se te stare popravljaju"!

*Jednostavnije ne može biti..vratite ISTINU i MORALNE VRIJEDNOSTI jer propadamo ljudi, i nitko nas spasiti neće ako to sami ne učinimo !!

Oznake: Moje mišljenje-ne bitno, ali bitno!!!

- 11:19 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  ožujak, 2015  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

*Moći iskreno pisati o svemu što vam je u glavi i na srcu je vrlina..mudro je iskoristite! cerek

Linkovi